Zászló alatt

 2011.02.22. 14:45

Ülj le mellém

Mesélj most magadról

Sokszor gondoltam rá,

Hogy majd elmondod

 

Mesélj szép álmokról

Mi volt a legszebb pillanat?

Mondd, hogy büszke vagy

arra ami volt.

 

Nélküled nem akarok...

                     Vagyok

a zászlód alatt 

A szereteted a pajzsom

Zászlód alatt

Szél hordja neved

Zászlód alatt

Szeretet az igazság

Zászlód alatt

Viszel engem mindenhova


 

Gyere velem még egy picit

Mesélj többet magadról

Sokszor gondoltam rá,

Hogy majd megkérdezem

 

Honnan van erőd

Csak előre tekinteni?

Oroszlánként harcolni

És a jövőbe eljutni

Ott helyt állni.

 

Nélküled nem akarok...

                     Vagyok

a zászlód alatt 

A szereteted a pajzsom

Zászlód alatt

Szél hordja neved

Zászlód alatt

Szeretet az igazság

Zászlód alatt

Viszel engem mindenhova

Címkék: versem

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr602679904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása