Nyomás alatt

 2011.01.07. 10:42

Nem szeretem, mikor a feladatok annyira felgyülemlenek körülöttem, hogy mozdulni nem tudok tőlük. És ilyenkor mindig van ami rosszul sül el :( És padlót fog az ember a bürokráciától, és a "híg szar " társadalmi erkölcstől. Nem vagyok jól, elegem van ! Tudom, hogy a dombon túl vár a napsütés, tengerpart, hűsítő, de bazi nagynak látszik az a domb, mint a Himalája. Tudom, hogy abba az szakaszba léptem, ami nagyban befolyásolni fogja a jövőmet ! És picit flusztrál, hogy magammal kell megküzdenem nap mint nap ! Hmmm... Egész jó vagyok :) Egy viszont biztos, nem fogom soha feladni, és az tuti, hogy az élet az jó ! Ha nem akkor majd én azzá teszem. Tudom, hogy van valaki, aki mindenben mellettem áll, és ez nagyon jó érzés, sőt motivációnak sem az utolsó ! HSSSSSSSSSSSSZZ / közben egy adag tejszínhabot nyomok magamba, ami a tegnapi gesztenyepüréhez lett rendeltetve, de az elfogyot :D / Nagyon szeretem, mert nincs még egy ilyen ember a világon ! De most irány a csata !!! :

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr792566955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása