Négyen Péntek

 2010.07.17. 10:15

Lustulós nap a péntek. Jól tudja ezt minden ember, így ki is veszik a szabadnapot. Így történt ez nálunk is, csak 4 fő volt délutáni műszakban. Nagy szívás volt, és persze nagy rohanás is, de szerintem jobban összerázta a csapatot. Előléptem, már kamiont is kellett pakolni, igazából kettőt is . Lényeg az az, hogy mire hazaértem beledöglöttem az ágyba. Már éppen szépeket álmodtam volna, mikor SMS-ek hada zavarta el a csodát a szemeim elől. Hát ja... Ez van... És meleg...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr62156947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása