Én a metropol hirdetés

 2010.01.22. 22:47

 Először is köszi Anyuci, hogy megcsináltathattuk az útlevelet ( tudom, hogy olvasod, mert tudod infó érettségim van)."Katasztrófa lett volna a képi beállításban egy egyenes, rövid haj. A sötét árkos szemed és egy egyenes sötét haj, vastag száj alapján arabnak hihettek volna. (A hajad cickafarkai menekítettek meg, hogy ne nézzenek annak, mert nekik nincs hullámos hajuk.)" Hát igen, mondtam én hogy az igazolványképek mindig gázul sikerülnek :P

Majd suli után filmeztem, tanulgattam, gondolkoztam, és a végén táncházat rendeztem, fotóztam, videóztam :P Olyan rossz mikor sorba esnek ki mellőled azok akik fontosak, és az ő munkájuk és rád hárul...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr251694061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása