tyűha

 2011.05.11. 13:38

Nagyon régen írtam... Nagyon hiányzott :) Azt kell mondanom, hogy a világvége hangulatom odalett, bár vannak még kritikus pontok :P Jönnek felém az új lehetőségek, az új kihívások, új dolgok. Szóval jól vagyunk, de fontos, hogy időben megoldjuk a feladatokat, mert akkor sok idő van bulizni. És én most bulizni akaroook !!!! :) Nagy hatással volt rám, hogy az utóbbi 2-3 napban több olyan emberrel is kapcsolatba kerültem (nyami, na milyenbe is ? ), akik újságírók, újságírók lesznek, vagy soha nem lesznek azok, de nagyon elszántak :) És mondtam, hogy bííííí... Nekem saját cuccom van :) És tádámm, nemsoká jön az újabb szófosásom :) Addig lazítani :

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr962895612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása