Morálisteológia és Bióetika

 2009.09.03. 22:07

Ismét egy szívás... Tripla damján és két nyelv és desszertként magyar... Ja az új olasztanár holnap egy dogával kezd, de ma már irtam magyarból..ááá szívás...

Viszont a legfurcsább, és egyben rossz, hogy nem tudom megtenni azt ami legbelül nyomja a lelkem..Kimondani mit érzek... Lehet hogy a fiúsuli hatása, de meg kell mondanom, hogy abszolút értetlen vagyok... Igazából, lehet, hogy csak én nekem tűnik kemény diónak az egész.. Szóval akkor az lesz, hogy megmondjuk a drágaságomnak... "by Gollam"

Tökre skizofrén lettem...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr21358850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása