EszterGOMBAn

 2009.08.16. 19:28

Tegnap annyit vacakoltam a béna T-homáros STB (set top box) -al, hogy sikerült az éjfél utáni cuccokat felvenni, tiszta sikerélmény volt reggel visszanézni...

MA leutaztam Egom citybe közmunkára a koleszba, és kiderült, hogy rajtam kívül csak 3an lesznek, így nem lesz akkora buli, ja és mindenki csak holnap reggel fog megjönni...Miért én vagyok az egyetlen nyomi aki ma jött?? Miért tartom be a szabályokat ?? És a nagy sietségemben sikerült összeakaszkodnom az ősökkel, sőt ami még ennél is rosszabb otthon hagytam a kulturbeutelt...Szóval most valahogyan megleszek...

Este asszem az időt majd filmnézéssel fogom elütni, meg lehet hogy fogok csinálni (végre) egy kemény dolgot...Sokat gondolkoztam kinn a Szent tamás hegyen egyedül ma este, és arra jutottam, hogy jó az msn-de nem eléggé személyes, ergo fogom a telefonomat és felhívom, és elhívom bogárkát kedden pestre...Kiveszek egy szabad napot :) ennyi jár nekem :)

Amúgy itt Egomban is nagy fesztiválozás van :) Koncertek borárusok és minden mi szemnek szájnak ingere megtalálható a főtéren....Aki teheti nézzen Esztergomba le !!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr811313447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása