Bocsi, merre van a Szexshop ?

 2009.06.03. 19:42

Este kb 3 perc alatt 180 fokot fordult a világ....

1.)Felmentem MSN-re és kaptam egy kis hidegzuhanyt

2.)Imáról visszafele, hogy megkapjam MSNen a hidegzuhanyt kiment a bokám

3.)Jöttek azzal, hogy kinyirtam egy SAL hangfalat

Megoldások:

1.)re 3 barát, akivel az egészet kiröhögitek,már bocsi ha valakit bánt...nem akartam rosszat, de ez akkor is wááááááááá

2.)re jégzselé

3.)ra, na most ezt még nem sikerült megoldanom, de mán megint megfenyegettek :) És most a törvényes dumáimmal semmire nem megyek...

MA háát igen, megvan az infó érettségi eredményem, ami jeles eddig, valamint kaptam két érmet is fociért, meg röpiért...Lezártak Kémiából, csodák nincsenek, ha 0,8tól adja valaki a jobb jegyet, de végre nem kell az utolsó héten kémiával szívóznom...

Délután minden jó röpis csajjal összetalálkoztam, nameg a rosszakkal is :S De kívételesen jó volt velük beszélni...Hát igen ilyen az élet, mert annyi lány rohangál az után, csak valahogy nincs kedvem hozzájuk :) De egy azért leállított, és megkérdezte, hogy merre talál Szexshopot :) Én csak nevettem (meg Robika is, de ő alapból nevet ), és idegen révén kimentettem magam a kínos kérdésből...

Tegnap még megjelent a Google új versenytársa a Microsoftos  BING , ahol egy bazi szép háttérkép mögött egy szar szöveges kereső áll... A kinézet azonos az előddel (googli), de a képkeresőbe belevittek egy flash motort is, ami lehet, hogy lassú netnél nem túl előnyös, hogy mind a 250 000 képet be akarja a mezei felhasználó pc-jére tölteni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr261161957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása