CsütörTÖK

 2011.02.17. 16:49

Ma úgy éreztem, hogy valamiért nem csütörtök van :) Bár tegnap megint egy bazi nagy nap kitörés volt ( az pontosan nem csak a nőkre hat ?? :P ) de eredményképpen ma egy más nap volt. Nevezzük el mondjuk brená-nak :) Úgy viccesebb. Szóval semmi rossz nem történt (remélem nem szólom el magam), maximum csak annyi, hogy megint farkas éhes vagyok fél 5 után (mert a barátnőm nagyobb muffint csinál, mint amekkora zsömlét itt alapjáraton ehetek :/ ). És voltak megint dög unalmas töri óráim. De szerintem még nem vagyok tök hülye :) Ennek örülök. Ja igen, és voltak nálunk gyakorlatozni a tűzoltó bácsik. Fölmentek daruskocsival a negyedik-re és megkóstolták ( biztos ami biztos ) az ablakban hagyott szerintem már rég romlott tejet. Aztán Erik barátom megállapításának helyt adva, az egyik tűzoltó kisebb volt mint a kosár amiben felmentek. Most már tudom kit kell hívni, ha megint a tetőn ragad egy labda :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr732668362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása