Egy biztos hely

 2011.02.15. 15:36

Telnek és múlnak a napok... olykor gyorsan, olykor lassan. És közben annyi rossz dolgon vagyunk túl, de sajnos a jók is hamar véget érnek. Most belegondolok abba, hogy mi lesz holnap, és a válasz : nem tudom. Ez az idő teljesen megbolondít mindenkit. Megint rászoktam a filmnézésre. Tanulni kéne. Meg persze pihenni úgy, de már a finisben vagyok. Olyan csodákat éltem át, amiről álmodni sem mertem volna. Eddig voltak dolgok amik zavartak, és úgy voltam vele, hogy sikeresen leromboltam őket, de aztán kinőtt megint egy mint a gomba. Szeretek írni, de arról, amiről kedvem van. Szeretek össze-vissza gondolkozni. Szeretek élni, mert van miért és kiért. Szeretek küzdeni, ha van miért. Tudom, hogy olyan, hogy igazság nincs, csak olyan, hogy a többek vagy az erősebb igaza. Sok mindenben sok mindent át kell gondolni, és ha ezt nem tesszük meg, akkor komoly hibákat is tudunk véteni. És nem szeretek ilyeneket okozni másoknak, mert az nem jó. Mint ahogy kapni sem. Nem szeretem, ha ilyet vágnak az emberhez :

"Kriminálisan fasz vagy mert nem értem, hogy mire gondolsz !"

És akkor még nekem prédikálnak, hogy mit szabad és mit nem, de most akkor hogy is van az a szálka gerenda eset ? Ahol gerenda ott a szálka ? (hmm ez egész jól hangzik... és milyen igaz :D ) 

Lezárásul egy dal, ami úgy a szívből jön :)

(Mindezek mellett a homoszexualitás természetellenes és elítélem és a videó nem erről szól számomra! Vagyis jó lenne)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr322663084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása