Szeretlek Szerelmem

 2010.10.05. 20:00

Olyan jó, hogy vagy

S vagyok neked 

 

Mikor csak el-el voltam

Te megláttál látatlan

És én mentem váratlan

Szívem útján

 

 

Olyan jó, hogy vagy

S vagyok neked 

 

Tér, idő nem számít

Mert mikor Veled vagyok

Csak dalolnak az angyalok

Egy kis felhőn

 

 

Olyan jó, hogy vagy

S vagyok neked 

 

Most is fognám kezed

Millió csókot vetnék

Mindvégig Veled lennék

És vagyok is

 

 

Olyan jó, hogy vagy

S vagyok neked 

 

 

Címkék: versem

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr982329716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása