Fratópia

 2011.04.15. 21:46

Mi kell egy tökéletesen falsch naphoz ?

  1. Hogy reggel úgy ébredj, hogy borús az idő
  2. Amikor tükörbe néztél, megláttad pattanástesót az arcodon
  3. Reggelire vajkrém volt
  4. Első órán majd elaludtál
  5. Második-harmadik órán gyakorlatban alkalmaztad a figyelés és alvás elegyét
  6. Tesin női hálóra röpizni mint valami élőholt, közben hallgatni a nevetséges vitatkozást
  7. Zárásnak egy matek, amitől persze sosem lesz az ember okosabb, de az étvágya mindig megjön
  8. Ebédre gagyi gombapaprikás, amit ízlés szerint fűszereztek szőrzettel
  9. Ennek hatására elég gyorsan felfordult a gyomrom
  10. Délután ki a citybe, és kasszánál telefon, szóval fél kézzel előbányászni a tárcából a zsét
  11. Majd 6 óra emésztő magány a szobám fogságában
  12. Kinyitottam az ablakot, sikeresen lehűtöttem a szobát, tehát most fázok
  13. A vacsi tejberizs volt, amihez a barackot megint.........
  14. Újabb döglés, de aludni nem tudtam
  15. Este meccsnézés, persze a csapat kikapott, méghozzá öngóllal

Ha ezek után valaki még meg meri kérdezni, hogy mi a bajom, azt az Önnön pudingjában fogom megfőzni ! Miért van az, hogy csak én próbálok mindent megtenni mindenkinek, hogy jobb legyen, és amikor én vagyok a padlón akkor mindenki magasról tesz rám ? Bár arra is rájöttem közben, hogy régebben ilyenkor elővettem az ismerőseimet és beszélgettem velük msn-en. De az utóbbi időben bizonyos kapcsolataimat leépítettem, bár kontra, hogy közben egy másikat építettem. Egy olyat akiért azt mondom, hogy megérte. De ha nincs itt, akkor egy lyuk tátong a helyén és ez van ....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr972829454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása