Az én hibám

 2010.08.28. 09:10

Az élet megy tovább... Sokat kell még tanulnunk a felelőségről... Tudom, amit teszek kihat a körülöttem lévő emberekre... Így kihasználom az alkalmat, hogy megbocsátást nyerjek, azoktól kiket megbántottam, és meg fogok bántani valaha...

Sajnálom, hogy megtettem

Sajnálom, hogy ezzé lettem

Sajnálom, hogy minden véget ér

Sajnálom, hogy Te, Te meg én

Tudom, hogy ez nem olyan

Mint a mesékben az árfolyam

Hogy minden jó, és jó 's szép

Győz a jó és boldog a vég

Ma már a hős is néha fél

A hercegnő meg egyedül él

Nincsen csoda, hisz az is tény

Lovagi próba sincsen rég

Arra gondolok néha

Bárcsak lennék én is néma

Kevesebb bajom lehetne

A doki is bólogat a receptre


 

Arra kérlek most Téged

Fogadd el ezt tőlem

Csak egy kis Boldogság

Ennyi csak egy kívánság

 

Tudom az én hibám.....

Címkék: versem

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr712253762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása