Agy hal ál

 2010.08.20. 10:42

Örülök, hogy már csak 1 hetem van a melóból, sírok mert a nyaramból is :(  És valahogy hiányérzetem támadt (azt tegyük hozzá, hogy tavaly is 20. után lazultam igazán), de idén mindenből valahogy kevesebb jutott. De szerencsétlenségből annál több, és akkor ráfoghatjuk, hogy tapasztalatból is :S

Egyszóval kemény az élet, és ha tudok akkor küzdeni fogok, és kell is, mert különben az erkölcstelen primitívek fognak irányítani, így csak egy hatalommániás (már lassan az leszek) eszement. De legalább kössük össze a jót a rosszal (vidi lent :D ).
 

Majd ma !!! Megint benéztem... Jimmy nem jön föl, Laza inkább PTE után érdeklődik, szóval maradt Robi meg én és eddig 3 csaj... Mit fogok én még kapni... A másik nehéz dolog Maci lesz. Nem tudok egyszerűen barátként tekinteni, és ez picit olyan keserű. Megszelídíteném harapófogót is ha picit is másként tekintene rám... 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr142234886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása