Pétek 13

 2010.08.14. 14:26

" -Mi a különbség a homo sapience és a Neander-völgyi közt ? 

- Én tudoom ! Vágom dzsá, megvan ! -felelte a cigány- A homo szápijensz az az egynemű ! Tudod az az egynemű !

- Mi van ? Mi az az egynemű ?

- Amikor van fijú meg lány !

- De az kettő nem ? Akkor miért egynemű ?

- Dzsáá ne kérdezzé má ilyeneket ! Nem vagyok én egy okos cigány ! "

Ez még tegnap előtti, de nagyon alaphangulat gyanús :D Szóval ilyesmik történnek a melóban. De tegnap eldöntöttem, hogy jó napom lesz ! Egy pár dolgot leszámítva az is volt:

1.) Kell egy jó zene (alul videó)

2.) Kell valami esemény ami pozitív (hmm... lássuk csak.. péntek ?? egy nappal szombat előtt :D )

3.) 7:15kor végezni és 9ig unatkozni, és közben hallgatni a többiek hülyéskedését: MAJD ÉN SZABÁLYZOM, HOGY TE MIT SZABÁLYZOL !

Najó, kell egy balfék is... És az sem tántorít meg, ha néha egy nemzetközi konténer legközepén, egy csomagot keresve rád omlik és arcon vág és betemet a sok csoomaag :D

Ilyenkor érzed azt, hogy este futni is tudnál :D Ennek örömére, 10kor, mikor hazaértem elmentem futni, és nagyon jól esett :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr602221348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása