Olaszországból....

 2010.06.28. 20:43

2010.06.26
Hülyék azok, hülye vagy = HÜLYE VAGYOK

Reggel korán indultunk Nürnbergből, ami szintén nem volt egy nagy álom. Az Emberről általánosan azt kell tudni, hogy rend és higénia mániában szenved. De most a nagy pakolásban sikerült mégis egy bőröndöt összezúznia :P Szóval irány az Autobahn. Igen, az amelyiken nincs sebességkorlátozás. A 4 sáv közül akárhol mentünk, mindig elhúztak mellettünk, de ez még mindig semmi a kb 500km-ből 80-t biztos DUGÓBAN mentünk. Ami fizikai képtelenség, de neki sikerült... Aztán az állandó kínlódás a pihenőknél a parkolással. Délben bementem egy mekibe, hogy kérjek egy fagyit, és közben előkaptam a gépem. Felnéztem FB-re, meg frissítettem a blogot :D Majd szépen lassan leértünk Caldonazzora. Csodaszép egy hely. Tóparton ház, stéggel. Csak ki kéne pucolni az egészet, és maga a Paradicsom. Majd átmentünk a hotelba, ahol egy naagy szobában vagyok, egyedül :( Az erkélyem a Levico tóra néz. Hiányzik....
Majd vacsinál kezdődött a majomparádé :D Az akar kioktatni az öltözködésről (társaságban, vacsora közben !), aki nem tudja hogy kell megfogni egy borospoharat ( szó szerint megmarkolta), vagy például nem tudja melyik evőeszközzel kell kezdeni, vagy nem tudja használni a partedlit :D Most éppen nézem az USA-GHÁNA meccset, vagyis már a hosszabbítást. És nagyoon honvágyam van, vagy valaki hozza ide a barátaimat!

2010.06.27.
Meseszép, minden jó, ha a vége jő!

Nagyon szép Caldonazzo. De kezdjük a reggellel :D Úgy volt, hogy elmegyek futni, és csörgött is az órám, de nem sikerült elég lelki erőt összeszedni :D Viszont a svédasztalos reggeli kárpótolt. Majd lementünk a telekre. Volt rendesen munka (most már ha csinálok valaha névjegyet, tuti ráírom, hogy KERTRENDEZŐ Manager ), legelőször egy lépcsőt kellett kiszabadítani, majd mogyoróbokrok, akácok, és szederbokrok ezre várt rám. Majd egy kis fűnyírás. Persze fürödtem is a tóban, ami nagy élmény, hiszen körülötte olyan a világ mint egy mesében. Sok kacsa, bukó és "vizicsirke" van (utóbbit nem tudom, hogy létezik-e, mert idáig csak az Ember csesztette őket, vagy fordítva? :D ) Átúsztam egy strandra is, ahol a helyi srácoknak arany élete lehet, annyi, de annyi szép lány van (csak kár, hogy olaszok ! Bár a magyarok szebbek :P ). Németország szétzúzta Angliát, ezért cserébe én is az új német mezemben voltam este. A hotel előtt van egy kis kiülős helység, ahol nagypapák és nagymamák társasjátékoznak. Olyan szép, hogy ennyi év után visszavonulnak a hegyek közé, és ismét gyerekek és egymásé lehetnek. Is itt fogalmazódott meg bennem, hogy én is ezt akarom, és továbbvezetve a gondolatot, hogy kivel...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr572116943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása