Wildalpen posztok

 2010.05.26. 21:49

Bécs 360


Nagy utazásom első komolyabb megállója, ha a tradicionális MOL kutas, 100% Fradis rituálémat nem számítjuk bele. Szóval Bécs. Szabadidő, és szó szerint fizikai fájdalmat okoz, hogy vannak olyan kulturparaszt ismerőseim, akik a szabadidőben egy út közepén leülve fikázzák a világot és a miller magyar csöveseket. De a pozitív pont a Schönbrunn volt, mivel nagyon emlékeztetett a nyugat-európai utazásomra, és emlékeimre.
Amúgy ma Eszter napja van, és fel akartam köszönteni, de nem tudok SMS-t küldeni neki :( Ez lelombozott... Am meg nagyon bányász csilis bab volt a kaja.

 

Vízemeber


Reggelit lekéstük, ebédet lekéstük és a vacsi előtt és után 3órán át voltam a konyhában. Picit nagyon elegem van a barmokból. Ma annyi vízesést és vizet láthattam, amennyit egész életemben nem. Délután egy tóhoz túráztunk, de annak ellenére, hogy szóltam eltévedtünk. Végül is a nemzetközi helyzet egyre fokozódik, és a földrajztanár sem ért a térképekhez. Majd este 3x csináltunk vacsit, majd egy tripla mosogatással zártam a napom :(
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr862034128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása