Érzem a szellőt

 2010.04.26. 20:37

Tegnap megkaptam a kellő löketet, és ma végigdaloltam a napot... vagy nem de mind1... Amikor leültem tudtam volna órákat írni, de most minden ihletem elszállt. Lényeg az, hogy sikerült színészt vagy miaszöszt találnom a kisfilmhez, és most az egoista egyéniségem végre nagyon örül vagy őrül :P ...

Éppen a cotton eye joet hallgatom, és még mindig jó, mindig vad és olyan szexi  :D 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr941953794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása