ÉN

 2010.04.23. 13:20

Úgy születtem ahogy anyám tervezett

Apám nem ért rá, mert épp cigizett

Fél családom ezért odalett

Másik fele meg nem értett

 

Katona voltam harcok nélkül

Egyszemélyes háború lett ebből végül

Nem is gondolták, hogy ennyire velős

De jobb vagyok mint egy hollywoodi hős!

 

Korlátoltak, kínoztak, nem hagytak élni

Gondolták: jobb megijedni mint félni!

Fel sem tűnt, hogy ez viszont rossz

Mert ők a jók és ÉN a gonosz !

 

Felnőttem mint magányos farkas

Hosszú út volt és unalmas

Itt vagyok ÉN, nem egy komplikáció

Rossz ez a tervezett evolúció !

 

Úgy születtem ahogy anyám tervezett

Apám nem ért rá, mert épp cigizett

Fél családom ezért odalett

Másik fele meg nem értett

 

 

 

Címkék: versem

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr631945278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása