Huh

 2010.03.24. 10:01

Nagyon sok minden történt tegnap... Nagyon jó kiselőadást tartottam az SZDSZ-ről, igazából csak lejárató kampány volt, de én végig dőltem a röhögéstől :D Aztán írtam egy nekem is tetsző verset (ilyen is ritka :P )

Majd törifaktra készültem Atatürkről... Nem adtam elő... hát jah... Majd Plo-t kísértem sportdokihoz... És kaptam egy levelet, nem inkább csomagot :D Minden jó volt benne... De a legjobb egy karkötő volt... Imádom... Zöld... ez mindent elmond róla... Majd a "Tökéletes trükk"... majd próba...

Este meg, hogy a meglepikből ne legyen hiány benéztek hozzám, és nem Robika volt... Őt most műtik...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr621864498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása