KOntra

 2010.02.23. 20:04

Két napja nem találom a földet,mintha nem működne a gravitáció és az egyetlen térképet egy repülő bálna falta volna fel a kezemből.

De lehet hogy ma felébredtem mély álmomból, hála egy előadásnak, amit én tartottam a keresztény szeretetről :P Jöttek a gondolatok miközben én is éppen beszéltem... Majd átcsaptunk egy jó hangulatú ofőbe, amiben az volt a durva, hogy én vezettem.... És önállóan érveltünk, és KULTURÁLTAN. Ebbe az is beletartozott, hogy a tőparasztok nem voltak intézmény közelben.

Majd röpi diákolimpián jegyzőkönyvet vezethettem :P Ami jó, de a tesitanárom még mindig rohadtul nem ért a röpihez... És direkt ellenünk fújt :(

Majd voltam sport dokinál, tökéletes a vérnyomásom és az EKG-m is rendben van :D És a pénztárcám is csökkent ezért :(

Majd este zúzapörkölt... Próba, ahol már látom hogy az egyik csaj reménytelen, vagyis olyan mint egy báb... És nem lehet rá hatni, pláne nem a darabbeli szerelmével...

És hát persze én meg mindent elcseszek ami rám vonatkozik ... De majd megoldom/juk :D Amúgy remélem nem baj, de felhasználtam egy kézzel rajzolt angyalkát a kiselőadásban :D

Most egy machine mouse szám jár az eszemben, de nincs fent youtubon :( se máshol... Szóval addig is itt van ez (tipikusan suttyó, de magyar):

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr61784888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása