Gondolkodás után

 2009.11.26. 19:43

Tegnap nem voltam suliban, és 12-ig ki sem mozdultam az ágyból ... Olyan jó volt :D Majd délután infó oktv-t írtam. Nagyon vicces volt, mert a feladatok nem nehezek, csak primitívek voltak. Amin jól fel lehetett húzni az ember agyát. De itt több esélyt látok a továbbjutásra.

Majd edzés, ahol a csapat 3 kulcsjátékosa együtt edzett, ahol már én is centerként velük tartottam. Majd vissza a koliba és kipihentem fáradalmaimat :D

Arra jutottam, hogy a legfontosabb, legnagyobb "erényemet" elveszítettem, mégpedig, hogy nem futok egy lány után. Nem hagyom magam... Igen elpuhultam, és megígérem változni fogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr841554680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása