Ledorongoló vagyok

 2009.11.07. 22:06

 Már nagyon vártam ezt a szombatot... első órán megtudom, hogy enyém a legjobb fizika doga ( 3 db 1-es és 1 db 2-es), és az összes kitűnőt lepipáltam... nagyon zsír, jobban örültem neki, mint fél kg mazsolás mogyis csokinak. majd biosz , momi, illetve dupla magasugrás! Majd csilis bab volt az ebéd. Ez az egyetlen dolog ami még többé-kevésbé ehető a menzán, nem csoda, hogy kisebb tömegverekedés tört ki a repetáért, és kedves Erik haverom nekiugrott és szedett magának még tésztát bent a konyhában ( amit soha nem lehet, mert mindig osztják), majd a nem éppen pehelysúlyú Mara néni kis híján utánaküldte a szedőkanalat...

Majd kis séta, Jimmyvel és a tésztás sráccal, és a Müller (olyan nyugati puccos drogéria, teszkós méretben) egy toll teszteren hagytam egy spontán helyben költött kis verset,   majd pihenés.... Ami vacsi után megint  teljesen értelmetlenné vállt. Mert volt egy jó fej PHG-s tesóosztályos csaj aki tök naivan látja a mai fiúkat... Még hogy 4órán keresztül táncház, ez egyenlő az öngyilkossággal. Erre meg ki a hülye ??? Na igen...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr381508072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása