LAN day

 2009.10.18. 23:01

Ma gyakorlatilag semmi hasznosat nem tettem... Nem mintha büszke lennék rá, de legalább őszinte vagyok... Gyakorlatilag sokat Lanoztam TMN-nel és BF2-vel. Meg extrákat kerestem, töltöttem, rekordokat döntöttem, de remélem hosszútávon nem fogok azonosulni a fogyasztói társadalom elveivel...

Még mindig várom a szőke herceget..... ühümm hercegnőmet a lovon. :D Irtó sokat gondolkozok manapság, lehet, hogy rosszat is tesz nekem, de most mintha úgy érezném, hogy itt az idő, légy modern férfi ! És annyira közel van, de mégis olyan távol minden... 

De már csak 4 nap és szünet, holnap meg meccs :D Cool csak hozni kell a formám... Most meg megint éhes lettem... És arra gondolok, hogy tegnap ilyenkor is éhes voltam... És akkor valaki mesélt egy marcipános tortáról... hmmm... De jó lenne... Egyszerűen csudijó, csudijóó, csudijo :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr81459269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása