Kínok kínja....

 2009.09.13. 22:28

Amikor felkeltem, már tudtam, hogy kemény napom lesz. Ebben a mazsik is Robika gondoskodott. Reggele amikor felkeltem totál káosz voltam.

Robinak betalált:

A szerelem első billentyű lenyomásra !

A mazsikkal kirándultam, és amikor 20an kérdeznek 30félét, akkor megőrül az ember. Ide már nyugdíj kell.

Majd este Robika belezúgott az összes ismreősömbe is, és bekattant. A többi legyen a mi titkunk. De akiknek maradandó lelki kárt okozott, attól én is elnézést kérek. 

Nekem meg nagyon hiányzik Anita, és annyira szeretnék találkozni vele...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr191380027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása