Nagyon sokkal...

 2009.07.18. 10:40

 ..jösz te még nekem... Tegnap lementem Egomba röpizni, és csak a dorogi nagyoktól kaptunk ki, így továbbjutottunk, és jövőhét pénteken nélkülem játszanak majd a 4es csoportdöntőt...Remélem nyerni fognak...Olyan rossz, hogy nem vehetek részt, maer az a fránya németország...wáá az egsz nyaramat kettévágja...Mindeent...Viszont a kedves kisbogár mindent megér...még...De térjünk vissza Egomba...Futottam mint az őrült a 8:20as buszra, de olyan nem volt csak 8:10es...És a következő busz 9:30kor ment...Addig potenciális áldozata lettema kiéhezett szunyogoknak...Ma mind1, viszont amikor írtam bogárkának egy sms-t, hogy lekéstem a buszt, erre ő sajnálja, de azt nem írta, hogy ő is kb egy órát dekkolt az állomáson...Csak a másik felén...wáá..És mikor nagyban vakarózom, akkor a buszról valaki nagyoon integet..Hát leesett...

Szóval sokkal jössz !!

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr1001252830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása