Pihentem

 2009.06.28. 21:03

 Ocsmány idő volt, szóval ki sem keltem az ágyból...Anyu még mindig nem tud főzni, miért nem lehet felfogni, hogy kell a só a túróscsuszába !!!! Tegnap végre úgy éreztem este, hogy a dolgok sinen vannak, és ha minden stimmel, akkor lesz... , hogy mi azt még nem akarom pontosan tudni, csak remélni...Ma tök jó fej voltam anyuval, odaadta a szülinapi ajándékát, ami egy hónap múlva lesz...Aztán kimentem a WESTENDBE a nagyinak nézni speckó izzót, de vissza nem izzóval, hanem 2L jégkrémmel tértem...Anyu megint lehordott, hogy minek nekem fagyi?? Hát mert nyáron fagyit szünk :) És kész !

Olyan jó hogy valakinek még az eszébe jutok, valamint a nemtommennyire sznob , csajok tudnak válaszolni...A sznob kizárja a kommunikativítást ??

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr861214240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása