Megéheztem...mindkét értelemben...Tegnap Jimmyvel éppen erről bezégettünk, míg anyu megálljt nem intett...wáá ez gáz...de arra jutottunk, hogy félek a kudarctól, de most őszintén ki nem fél ?? De most igazán nem számít, megpróbálom, max majd megint röhögünk, hogy mekkora balfék voltam...

Reggel 5350m-rel kezdtem, ami 25 perc alatt volt meg, ami 1 perccel rosszabb mint augusztusban..De legalább lefutottam...Szép Budapest reggel 8kor...jó érezni a napocskát, ahogy melegít, majd kicsalogatja a kis cseppeket az arcodon...majd mivel nincs más a polóra kerülnek :D.

Délelött pihenés..Nem kaptam húst reggelire....Majd ebéd...anyu haza...csak dejós tészta volt....ergó nem hozott semmit...útra fel, irány a kínai, ahol a menü mellé még a haverok ajándék keserű-erős levest kapnak..Majd átvinni keresztmaminak a létrát Pestről Budára...a szívás csak az volt, hogy nem lehett tömegközlekedési eszközt használni, így kellemes 4km-t gyalogoltam..Majd függöny leo...És a cigánytáskában vissza, de ő már nem jön mellettem, nem égeti magát...(lakást mutatott be, nehogy azt mondjátok szemét....:) ) Majd irány a mozi az új Transformersz megnézése a Nissan teremből.... Bővebben itt....

JA és majdnem kifelejtettem, még meg is zsaroltak....Szóval jobb nyárra gondoltam...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr801208556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása