Szóval vége a sulinak ! Vége az érettséginek ! Nem hiszem még most sem el. Ugyan azt a tételt húztam szóbelin, mint anno az osztályzóvizsgán. Interneten lévő fontos kommunikációs és egyéb lehetőségek, valamint az FTP alkalmazása, stb..

Nem volt egy nagy was ist das, de azért amíg belpétem és ki nem húztam a tételt, addig picit nagyon izgultam :) Amúgy pont a feleletemre jött be az érettségi biztos, de láttam, hogy egyrészt nem ért a dologhoz (mert nő, és angplszakos) másrészt elege van az egészből és csak a plussz 60 000 Ft-ért gyűri le ezt a hetet :)

Holnap tudom meg az értékelést :)

Am ma tartottunk egy kis edzést a strandon, amin kiderült hogy a B kat. csapatból megint hiányzik valaki. Egyszerűen az eszem megáll...Nem hiszem el, hogy hogy lehet valaki ekkora nyomorék, mint PEPE, hogy nem tudja az egészet megszervezni.. Na mind1..

MOst úgy megkönnyebbűltem, és nem bírom felfogni, hogy vége van...Pedig mégis :)

Ennek örömére itt egy szám amit a jó öreg jútyubon találtam, szar, de összességében megfogó és igazat ad :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr951189495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása