Évösszegzés...

 2009.06.13. 22:08

 Nem leszek Fletó, és nem fogom mondani, hogy elk....tuk, mert nem igaz...Igenis javítottam, de , hogy miből??? Hát semmiből, max félévhez képest! De abban nagyon, amiért csak szoftos lebaszást kaptam otthon, de legalább kajáltam egy jót, meg sétáltam az erdőbem, olyan szokásos utazásos feelingben...Hát igen anyu, itt vagyok, te meg ezt olvasod...asszem...vagyis tudom, na mind1...Szóval holnap elkezdek majd atomsebességgel tanulni, mert kell.( ez is furcsa az én számból :D )

Összességében ez a tanév csak arról szólt, hogy hogyan csesszenek le engem, vagy minket...Voltak jónapok, meg rosszak. De pár dolog ami idén történt :

NBII. röpis 3.hely a nyugati csoportaban (állandó kezdő lettem)

Számtalan újságcikk a Franka lapban

Volt pár lány aki érdekelt

Eredményes KIDS és OB-s helyek.

Comenius projekt

Franka party

Dünamist 1.hely

2 tesóosztály

Erdély

Seminar

Robika

Laptop és net

Szóval : KÖSZÖNÖM ISTENEM AZ ÉVET, AKÁR ROSSZ VAGY AKÁR JÓ VOLT !

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr961183308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása