Bongo Bongo

 2009.05.30. 05:17

Tyű, tegnap mozgalmas napom voolt. Írtam biokémiából, feleltem kémiából, és esszét írtam töriből . Ja, utána meg esőben kimentünk a strandra és leusztam 500m-t, a mostani kondim elég szar, de így is második lettem :)

Majd jött a délután...Levakarni a  lámpákat a tesiterem plafonjáról, kivinni a színpadot, és végre utazhattam életemben először, olyan szürke rendezvényes Ivecoban...:) Majd Balassa Bálint megemlékezés, ahol idén már újítottak a mobil mikrofonnal, és a dísz huszárokkal, akik még díszlövést is adtak :)

Majd vacsi és megkereni a színpad szőnyegét, a mission completed. Majd kockulás, és közös filmnézés Lazával és Robival...Valahogy a Spanom csaja nem az életem legjobb filmje, de azt biztosan meg lehet tanulni belőle, hogyan legyünk taplók :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr361152632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása