Otthon, édes otthon

 2009.05.16. 21:07

Szóval egy zavaros nap után immár otthon vagyok... Ma elintéztem a KIDS nevezéseket, részt vettem egy fizikaórán, és eltürten Damján szüneti lebaszását... Hát igen ez vagyok én...majd a hazaút Robikával,  majd Pesten a jópofizás a gyagyás nyugdías utasokkal :A

Most meg csinálok egy töridogát, címertanból, csak nem találok olyan sportklubbot, melynek a címere vízszintes sávos....Na igen, van még időm..Ja és ma vettem kenyeret, 300 Ft-ért !!!!!!! Wááá, hülye válság !!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr371125646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása