A kutuson nincs cipó !

 2009.05.14. 20:06

Mondta egy kislány akivel ma találkoztam az utcán, mikor az Erzsébetbe mentünk röpizni. Az egészben megint csak az volt a vicc, hogy náluk volt 3 csaj, egy kosaras fiú, a 3, Szántó, nameg én VS a FRANKA...Mint szöv.kap. nem vagyok elégedett a csapat teljesítményével ( 2:2 ), de legalább az nyugtat, hogy a centerjátok, már megyeget, valamint még jó formáben vagyok :) (az egó!!!! ááá)....

Most, hogy így ülök az ágyon és pötyögök, meghalgattam (mert a playlistban volt) egy de-pression számot, ami nem csak azért fontos számomra, mert Papit juttatja az eszembe, de azért is mert a szám pont a szitumról szólt, szóval belecsapok a lecsóba !!!!

Tegnap a végére szörnyen felhúztak, nameg ma elrontottam a PESben a carrier módot, szóval csak happy vok :S De legalább megcsináltam (tegnapelött, tegnap, és ma angol óra alatt) a FRANKALAPBA a cikket: itt

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr331122042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása