Bele a bajba :)

 2009.04.16. 20:09

Mikor visszafelé utaztam tegnap elkezdtem arra gondolni, mi fog itt rám várni...Csupa rossz..

Ma például nem volt Petőfi összesem irodalom órára, de nem csak ezért fáj a fejem....Vajk pedig cseszik kiadni a töri versenyfeladatokat, de az időn fele már letelt...Angolból jövőhéten tz-t írünk, maajd szombaton informatikából OSZTÁLYZÓ VIZSGÁM lesz, amire csak 20 tételt dolgoztam ki..... :(

Wuuuhuuuu....

Aztán mikor meg felkeltem egy pattanás tévedt a nózimra, és most olyan vagyok mint Rudolf, a rénszarvas.... 

Vettem pudingot, és kipróbáltam milyen lesz ha berakom a fagyasztóba......Háááát, nem ajánlom senkinek....szóval csak rosszabb lett :) de aki szereti a csokis jégkását, annak citromdarabokkal ajánlom :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr31069408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása