A NAP....

 2009.04.03. 12:56

Végre elszabadultam Esztergomból, és megyek Németországba. A suli ma eléggé link volt, konkrétan cuccom sem volt,de nem is vettünk semmit. Viszont kikaptam a kémia dogámat és csodák csodájára 4es lett, amire egyáltalán nem tanultam, viszont teleírtam hülyeségekkel, és mégis 4es!!!!!! Olyan durva, el sem hiszem, és még egy képletet sem biggyesztettem rá !!! :)

Tegnap megszerváltam Vértől a BF2-t, amit mára le is gyilkoltam, hogy letöltöttem hozzá egy plusz pályákat tartalmazó packot.

Mindenkivel tudtam beszélni tegnap aki fontos....(tyűha belegondolva nem is kevés :D)

Most éppen hazafelé tartok a buszon, és fellépet az msnre+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++(a szöveget a tulajdonos átmenetileg letiltotta)

Szóval a legközelebbi bejegyzésem várhatóan asszem vasárnap lesz, addig is mindenkinek

ÁLDOTT HÚSVÉTI ÜNNEPEKET!

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr421043796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása