Korán reggel felkeltem, hogy a szónoki beszédem összeállítsam magyarorára...Az idő főleg játékkal telt el, de 20 perc alatt megcsináltam a vázlatot. Szerintem bombasikert aratott az interaktív előadásom, az INTERNET ELŐNYEIRŐL.Azért Bandi bá is keményen osztályzott, de a többiek is béna témákat választottak....Robika pld : hogy miért jó parasztnak lenni??? A vicc az egészben csak annyi, hogy Marcoét megcsinálta 4esre,a magáéval meg jól beégett...Én sajnálom szegényt..

Angolon egy nagyon bugyuta dalt néztünk meg , illetve hallgattunk meg, már kirázz a hideg is tőle..De van benne valami.

Damján odaadta a töriversenyes forrásokat, csak ezért 3 könyvet rendelt nekünk. Király csak 200 valahány oldalt kell meg elolvasnom.....

Most stúdiumon amikor éppen tanultam,a napsütés közepén leállt esni a hó !!!!! Március van ember???? Itt a hóóóóóóóóóóó !!!

Holnap focimeccs, és utána megpróbálok hazamenni......

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr631012296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása