Országalma.......Cupák !!!!!!

 2009.03.17. 14:14

Valami van az alföldi csajokban.....Tegnap beszéltem a tesó osztályból néhány csajjal, és hogyan búcsuzott el ??? Cupák...azt hittem lefordulok az ágyról a nevetés közben..

Ma dupla magyaron beblöfföltem hogy elovastam végig a CST-t, ami 1 tized részben igaz is :D, de az a lényeg, hogy nem tünt fel Bandi bának ....És egész végig az alma szimbólikus jelentéséről beszéltünk.......

Pénteken játszunk majd területi foci bajnokságot a Nyergesiek ellen, akiknek az edzője Hajnal Zoltán, Hajnal Tamás apja......Már alig várom, de attól félek, hogy ellövik a kezemet, és az nem lenne jó szombati röpi elött... Am meg új emberek is bejutottak a kezdőbe, mint Marco... De még mindig én vagyok a keret elsőszámú kapusa...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr291007541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása