Győzött a papírforma........

 2009.02.25. 13:58

Tegnap kémiát tanulva eszembe jutott, hogy van nekem még egy elintézetlen sms-em :) Gyorsan válaszoltam rá (és abban reménykedtem, hogy nem csak én vesztettem el az időérzékem:P), mikor megint visszazökkentem a tanulásba (kb 2 perc kellett hozzá) a válasz üzi végképp kizökkentett a dög unalmas oxovegyületek világából, és azon vettem magam észre, hogy rohannom kell Dorogra.....

Dorog-Szolnok röpi Magyarkupán a Szolnok sima 3:0-s győzelmet aratott. Legalább tapasztalatot szereztünk, hogy hogyan nem kell majd nekünk játszani, mert a nagyok is azokat a hibákat csinálták, mint mi szoktunk. Sajnálom, hogy a többiek nem értek rá lejönni meccsetnézni.

A buszsos megint a tatabányai volt, aki elött 3 járat kimaradt és halálra fagytunk a megállóban. Olyan bescületes a csávó, hogy 8:30kor is ad jegyet, de a barátnője bezzeg ingyen utazik..

Este Manchester és a Barca is x-elt, legalább Gyurika sem pattogot :).......

Reggel hamvazkodtunk, és beindult a 3x egyél 1x lakjál jól időszak. Már átom hogy nem fogom bírni :P

Hatalmas EU bemutatóvitát tartottunk, és az ellenzék oldalán verhetetlenek voltunk...... Kémián meg működött a gépezett, és a doga meg nem állíthat....csak Ricsinek nem tudtam már segíteni, mert a banya beszedette a dogákat......... 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr1965205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása