Zuhanyzás...Szánalom...Skype

 2009.01.31. 13:14

Az egész azzal kezdődött, hogy anno a kolesz egy hálózatra kapcsolta a zuhanyokat a fürdőkben..Egyszerűbben egy adott cső fut végig az egész zuhanyzóban, és ha a haverd jégben fürdik, akkor vagy vársz, vagy megfagysz. Na most meghalt a rendszer, és 1emeletet + 1 hosszú folyosót kell gyalogolnam az idősekotthonáig, mert csak ott lehet zuhanyozni... természetesen ott is csak 1 zuhany vam :)

Tegnap tök nagy buli volt a skypolásból. A csúcs az volt , hogy kb 6 spanyol ült 1 gépnél és sosem tudtad hogy kivel beszélsz :) De ami ennél is jobb volt, amikor a span kollégák megkérdezték a török tesókat, hogy tudnak-e kebabot csinálni :)

A németek rendik voltak :) És még egy türkish sráccal is lehetett németül beszélni..

A tánc ami délután volt, hát megpróbáltam ellógni Imivel, de máté, a "tanár" is velünk tartott, szóval késtünk, de meg kellett tartani az órát... Se Máté, se én nem voltam hajlandó rá, ekkorelkezdtek játszani, mire én persze egybl találtam megfelelő zenét :)

Sokat gondolkozok, hogy kilépjek-e az egészből? Nem bírom már sokáig................ 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr60914125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása