Ali emlékére

 2011.04.08. 18:33

Ma különös dolog történt velem. Reggel kicsivel 8 óra után elkezdett csörögni, vagyis inkább rezegni a telefonom. Kinyomtam, mert nem volt rá lehetőségem, hogy felvegyem. Érdekes az az volt, hogy nem rejtett számról hívtak, így biztos voltam benne, hogy nem hülyülnek velem. Írtam egy válasz SMS-t, hogy "Smsben írd meg. Köszi" Erre meg viszonylag gyorsan jött a tömör válasz: " öcsi meghalt ". Picit néztem és elmosolyodtam, arra gondoltam, hogy mégis meg akar valaki viccelni. Majd automatikusan írtam a választ " ? Ki vagy ? " . Eltelt pár perc, és elkezdtem gondolkozni, mi van ha tényleg nem vicc. Nagyon sok időnek tünk mire megjött a válasz, pedig ez is csak pár perc volt " Ali anyu, Timi ". És akkor esett le, hogy uhh... Annyira zavarban lehetett, hogy félretárcsázott... "Részvétem, és végtelenül sajnálom...." És tiztásztam a kialakult helyzetet. Még kaptam egy üzenetet " Bocsánat, köszönöm! " Ezek után sokszor átfutott a szituáció, és, hogy milyen kellemetlen és fájdalmas lehetett... Ez úton szeretnék tehát megemlékezni ALIRÓL, aki nem tudom, ki volt, de azt tudom, hogy mára jó helyen van.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr462810259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása