Internet 1.03 béta verzió

 2011.03.22. 17:42

Azt kell mondanom vegyesek az érzelmeim :) Az Internet 1.02-ben megjártam a poklot és most szeretnék a mennyről beszélni egy kicsit.

Tegnap este rákerestem magamra a neten (egy kis önbizalom növelés) és találtam egy linket egy puruttyás blogra. Nagyon kíváncsi voltam, így hát klikk... Mit találtam rajta ?? Az egyik cikkemet a VB dalról és a változatairól. A szép a dologban, hogy feltüntették a forrást, és a szemem majd könnybe lábadt láttán, hogy még élnek a földön normális emberek...

Ezen kívül a barátnőmet is egy közösségi portálon keresztül ismertem meg... Na talán ez túlzás, de ott találkoztam vele... De kellett hozzá sok idő, türelem és persze a személyes kontaktus.

Konklúzió:

Legyenek vegyes érzelmeink. Bár nekem most túlságosan is sok van. Ami legjobban zavar, hogy az élet minden részében. Mert van amikor úgy érzed, hogy mindent megteszel, és utána valaki később hasonlót végez, de mégis őt értékelik. Lehet ez most egy ötlet, egy érzés, vagy bármi más. A lényeg az, hogy picit csalódás. Bár azt meg kell jegyezni, hogy csak az én szemszögemből... A legjobban az zavar, hogy valami hiányzik, de mégsem. És nem tudok mit kezdeni vele... Mert nem tudom, hogy mi van velem...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr572762700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása