Mindenki a maga diktátora

 2011.03.03. 17:23

 A rómaiak jól kitalálták a diktátor fogalmát. Nagyon jó :) Tegnap este nagyon sokáig nem tudtam elaludni (lehet, mert túl meleg volt ), és nagyon agyaltam egy dolgon. Megint elszámoltam valamit, vagyis nem gondoltam a dolgok következményeire. Szerintem picit kínos is lett volna, és mint mindennek, így a nemakarásnak is nyögés lesz a vége. De az undorító idővel a probléma is megoldódott. Jó kifejezés a "megoldódott"-mert nem tudjuk meg, hogy jó vagy rossz vége lett a dolgoknak ( itt említeném meg, hogy nem minden happy end :P ). De a jót meg kell látni a dolgokban, még a rosszban is, és eleinte nagyon le voltam törve, majd rájöttem, hogy magamon kell segítenem először, és nézetet kell csak változtatni. Még egy reggeli pofikönyv komment kellett, és megint szárnyaltam mindenen :) Délután egy limonádé faktos film, Banderasszal :P, rámutatott valami érdekesre. Mégpedig, hogy a szavainkért felelősséget vállalunk, és ha elnézést is kérünk, akkor a tény önmagában nem változik. Számomra ez különösen fontos, mert a kimondott szó, sok mindent elárul az ember többi gondolatáról. Ha megsértenek, akkor látszik, hogy valami direkt jött-e, vagy véletlenül, esetleg meggondolatlanul. Na most már túlságosan is szétszálltak gondolatom pillangói, ideje összehalászni őket :) Ezért itt egy nóta :P

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr682707686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása