10 volt

 2011.01.03. 22:34

Nagyon jó volt a téli szünetem, mert Kedvesem azzá tette. Nyugodtan mondhatom, hogy soha még nem éreztem magam ilyen jól ! Voltunk milliónyi helyen, csináltunk sok bolondságot, de a legjobb, hogy végig nevettünk ! Annyira hálás vagyok Istennek, hogy végre boldog lehetek ! És engem az boldoggá tesz, ha láthatom, ha hallhatom mikor mosolyog, és ihatom füleimmel szavait. Olyan jó volt az évem, rengeteg jó dolgot csináltam, de a korona mégis Ő.

Na akkor lássunk is neki :

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr242558619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása