Mióta vártam erre a percre.... Képzeljük el hogy kellemes zene száll a fülünkbe, egy kényelmes székben ülünk egy vörös csillag és egy forrócsoki társaságában... Készen egy álom elmesélésére...

1. nap tömören:

Ferihegyre kimentünk Jimmyvel, de előtte beugrottunk a PHG-be... naná, hogy mindenkivel összefutottam, akivel nem kellett volna... Majd kimentünk a reptérre 6-ra, mikor 7-kor érkeztek, de mivel Zürichben a gépről még havat kapartak, így csak 8:30-ra értek földet... Addig irány a KFC és az újratölthető pohár :D

2. nap

D beszédet mondott, majd Master körülvezetett a suliban, majd Vajk a városban, illetve a polgármester beszédet mondott a díszteremben... Természetesen sok ajándékot kapott mindenki, csak mi nem :D Na de nem kell sajnálni, hisz ügyes kis farkaskölök vagyok :A este pedig palacsintasütés és tánc... Nagyoon durva, olyan furi volt (értsd: meglepően jó), hogy spanyollal csacsacsázhattam, valamint megtanultam voltázni, vagyis ők nem annak hívták, de én akkor is tudom, hogy volta.... Olyaaan jó érzés volt... mit nem adnék, hogy még egyszer táncolhassam :D

3. nap

Cirkusz a köbön, azaz irány Budapest... Csak a bajok, illetve a káosz minden részről, legyen szó török, spanyol vagy akárkiről... Viszont a vacsi mindent kompenzált, csak miért éppen a kabócában volt ?? :D

4. nap

Délelőtt csoportterápia volt, ahol Jimmyvel átvettük az irányítást... Majd délután irány Visegrád, ahol Tüncike ismét becsődölt... Este táncház, ahol magyar táncok után házibuli volt a szálláshelyen.... a többi meg TAK :P

5. nap

Reggel korán mentek a spanyolok, de a többiektől el tudtam búcsúzni, sőt egész nap a lengyelekkel voltam, termálfürdőmúzeumban, kajálni, és kakuska... erről jut eszembe még mailt kell írnom.... este meg irány az msn :D


 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr611734339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása