Négy karácsony után

 2010.12.18. 07:43

Miért érzem mindig azt, hogy a szünet valahogy át akarja venni a hatalmat fölöttem ? Először szétzúzza a karácsonyt, mikor végre legyőzöm nem adja föl, megy a szilveszterre. Utálom magam... Pedig tudtam, hogy ez lesz előbb utóbb... De nem baj, legalább az vigasztal, hogy kerestem a középutat... De hát nem jött össze, és most meg már késő ? De megígértem, akkor mégis miért fáj a fejem tőle ? Ááá nem tudom... Hihetetlen... Úgy aludtam el, hogy túllépek ezen... Ma reggel nézem a leveleket, és puff, ha szóltam volna .... Hihetetlen, valaki lőjön már le, mert nem tudom mi lesz velem. 

Mennyit hallgattuk ezt a számot anno, és el is felejtettük... De tegnap a Radió 1-ben visszaszólt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr542523321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása