Sikeresen átírtam egy kis számláló szkriptet, ami teljesen feldob :D Pontosan azt az időt mutatja, mióta vagyok a Szerelmemmel. Még nem sok, de eljön az idő mikor a napok száma sok-sok jegyű lesz. Picit elgondolkoztam, hogy miért ápolgatjuk a lelkileg roggyant ismerőseinket. Erre egy szemléltető példa, amit rólam írtak anno :

Ma megismertem egy haverom azon oldalát, amely arra a tényre világított rá, hogy ő egy teljesen felelőtlen és lelkileg sérült ember. Tudom, kemény szavak ezek, de amikor közlik veled, hogy te vagy a hibás minden miatt..."Bla-bla-bla!

Hmm, de mégis jó barátok voltunk, bár mostanság elhűlt a kapcsolatunk, de mint minden emberi kontaktusomnál, tudom, hogy ő rá számíthatok. Vannak, viszont akikben folyamatosan csalódunk, ezeket találó néven X (ex-barátnő, ex-haver) nevezzük. Ilyenekre ha számítunk, magunkkal rántanak a véget nem érő romlás szakadékába. Na ja. Most nosztalgiáztam picit, és rájöttem, hogy csak jó döntéseim voltak. Vagyis, ha egy darabig rossznak látszott, de utána jó lett. Senki sem hibátlan, még én sem, de ahhoz, hogy láss repülni, előbb el kell engedned. Egy idő után megtanulod teljesen elfüggetleníteni magad az élet apró szúrásaitól, de vannak dolgok, melyek még újak és fájnak. Mondjuk erre a legjobb, hogy ott van a SZERELEM, de nem szabad vaknak és felelőtlennek lenni. Ez olyan mint a drog; feldob, mámorító, függőséget okoz, és másnap bazira fog fájni tőle a fejed (Ha nem olvasod el a betegtájékoztatót :D ).

Ments meg Isten a barátaimtól, az ellenségeimmel magam is elbánok !


 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr162491005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása