Piros nappal dícsérd a napot

 2010.12.01. 20:07

Kemény menet lesz a hét maradék fele. Ma túl estünk a városi FUTSAL bajnokságnak, és a csoportból nem jutottunk tovább, mivel az első meccsen büntetőpárbaján, nem bírtak a srácok bevakarni egyetlen gólt sem, és kettőt védtem, a harmadik bement... Utána mégegy meccs döntetlen, amit szintén büntetőpárbaj követett, amit megnyertem/tünk. Utána egy sima 6:2-es meccs. De mind ez már kevés volt a továbbjutáshoz. Szakadt a hó. Fáradt voltam és lusta. Bele kéne húznom, mert ebből nagy zakó lesz :) Ja és voltam, edzésen, ami félig elmaradt. Visszaértem hamarabb, Robival szaroztam a német fordításán... És csak várok és várok és várok... És szejetjeeek <3

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr422486919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása