Mi a francért süss fel nap ?

 2010.11.07. 22:06

Kemény, de miért nem sztrájkol a napocska egy picit. Annyira várom már azt a napot, hogy ne kelljen időben felkelni. De ami muszáj, az muszáj. Viszont békéltető dolog, hogy az utolsó napomat :( a Kincsemmel tölthettem. Ha fúj a szél, ha jön a vihar, ha vége a világnak, Én akkor is mellette akarok állni. Kemény volt a délelőtt, de én keményebb. Jött pár ötlet, és el is ment legalább olyan gyorsan. Majd jött a délután, ami nem úgy sikerült (de ezt már megszoktam), ahogy illett volna. Drága kedves nagyim, felvette a Hannibál álarcot, és nagyon ráijesztett szegény Kicsimre :( Én meg teljesen ki voltam akadva, mert mi a francért kell ilyet csinálni, élvezi ő ezt ? Köztudott, minél jobban mondanak valamit, annál jobban az ellenkezőjét  fogjuk csinálni. Utána egy kis Marcipán nézés, majd egy mesés délután a titkos helyünkön <3 Imádom <3 Már hiányzik, de kegyetlenül :(

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr452432314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása