Flört a táblával

 2010.09.11. 08:16

Angolon a táblával kellett ismerkednem szó szerint. Szép zöld szemei voltak, de nagyon passzív. De hála az égnek, hogy már ismerek egy gyönyörű lányt és barátságosabb barna szemei vannak :)

De az egész napom generálisan jó volt, és még az eső sem vette el a kedvemet semmitől :D Megvédtem Édes Annát magyaron :P Tesin kosaraztunk... nem szeretek kosarazni, mert mindig van aki jobb (-an játszik :D ), de most a kitűnő csapatba kerültem :D Királyság volt, és használva az agyunkat két kosárral nyertünk amit én dobtam :D Ez attól még nem változtat azon, hogy hülye vagyok a kosárlabdához :D

Este edzésen örült a szívem, mert láttam, hogy a csapat játszik :D Vagyis végre megérettek a röplabdára :D Ez olyan jóó, csak legyen meg ez a lendület és akár Bajnokok is lehetünk, legalább KIDS-en !!!

Este rájöttem a következő szuperjó haditervemre :D Nagyon nagyon királyságos lesz :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr442287992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása