ICU

 2010.09.08. 18:38

avagy 24 óra az intenzíven. Királyságom felsorolását nem is tudom, hogy hol kezdjem el (közben zene maxra teker)... Tegnap már érezhető volt a szakszerűtlen rohangálás ára, ami egy jókora izomlázat okozott (de kiben nem ?? )

Lényeg, hogy nagy nehezen fel tudtunk indulni Beautipestre, de sikerült megint nagyot alakítani a buszon ( SOHA, de SOHA ne próbálj activityzni a buszon leguggolva egy autistának, mert pofára esel az első kanyarba !!!!) Mikor kiszálltam, tudtam, hogy megint elhagyott a szerencsém, vagy már inkább átkot mondok, ami kiújult :D (azonos személy= elázás.... :S ) De megküzdöttem a pékdrájvomért ... És adni a jófejt az ellenségnek (de olyan DRH-san , hogy nem is értem miért vagyok Wilson !!! )... Majd haza, ahol mint mindig a szokásos történt... Mintha ott sem lettem volna... Majd a síró kisgyerekhez hozzávágják a cumiját (és egy pillanatig a legszebb dolognak tűnik a világon) majd a kissrác szájában elkezd szétomlani a cumi (lásd: Made in China) és rájön, hogy csak egy gazdasági húzás áldozatává vált... Majd összeszedtem a többieket és indultunk a Barbieházba... Előtte jó kis hangulatot teremtve, és dudálva... Igaz, hogy a szemét lila biztonságiaknál már 2x fennakadtam (hol egy sál miatt, hol meg egy nemvuvuzela, hanem ősmagyar dudakűrt miatt)... De ott voltunk! Szurkoltunk ! Győzött a csapatunk !! Majd kb éjfélre hazakászálódás, a szokásos hercehurca....

Reggelt várt a 4:45-ös kelés, hogy időben visszaérjek Egomcitybe.... a buszon alvás... <3 ... és megjött az augusztusi fizu is :D

Majd persze első órán ki is felel ?? Hát én... Gyűlölöm a 8-ast !!!!!!!! Most pedig 3-4 óra pitizés fog következni... jah és persze angolon is sikerült alakítanom... Sötét embereknek nem lehet hívni a niggereket, de ha ők hívják magukat úgy ?? Az POLJE !!!! (politikai jelentés ??? na ma is tanultunk egy kis újat.... )

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr362280963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása